2010. május 10., hétfő

Lencsi 3!

Tegnap épp 3 éve, hogy a "kicsi" megérkezett hozzánk...
Nagyon harmonikus nap volt, megadatott nekünk, hogy éjjel, csendben, gyertyafénynél, vízben születhessen meg (és mindezt kórházban, köszönet érte a támogatóknak!). Tamás segített a fájások hullámait "meglovagolni", csak az ő hangja számított akkor... végül megérkezett. Finoman, lassan odaúsztatták hozzánk, és amikor kiért a vízből a fejecskéje, kinyitotta a szemét, és alaposan megnézett magának minket. Először engem, aztán Tamást. Nem sírt. A tekintete mélységesen mély volt. Sose felejtjük el.

Azóta az idő repült, és most együtt ünnepeltük ezt a szép napot immár harmadik alkalommal...

A "nagy" fűzött neki gyöngyből egy lepkés karkötőt:


Mivel szülinapkor nálunk minden lehetséges, így a megálmodott rózsaszínű torta epres töltelékkel, kívül málnaszörpös cukormázzal, és ehető rózsaszín gyöngyökkel készült. És mivel az egész család titkon marcipánrajongó, hát apuka ellátta a tetejét gazdagon. Az eprek saját kezei által formálódtak, hatalmas sikerük volt... hamar lekerültek a tortáról. :-)


Az elmúlt napok éjszakái ennek a varázsparipának a készítgetésével teltek:



... és megérkezett szerencsésen hozzánk a legnagyobb ajándék, egy gyönyörűséges naaaaagy baba Nyerges Ági műhelyéből, akit 1 percen át szótlan áhítattal, magasba emelve szemrevételezett a boldog tulajdonosa...
Mintha a szemébe nézett volna, ugyanúgy, ahogy akkoriban a miénkbe...
(Köszönjük szépen Ági!)


A baba a táskájában egy pici marokbabát hozott magával meglepetésként...


És tegnap délelőtt készítettem még gyorsan két "pörgős" ruhácskát: egyet Lencsinek, egyet pedig az új babájának. Mindkettő próba nélkül készült, és kicsit izgultam, de íme:

Este "belefeledkezős" játék az új barátokkal:




Végül álljon itt a vers első néhány sora, amit minden szülinapkor szavalunk:

"Ha a szívünk szólni tudna,
de sok szépet mondana...
Ha a szívünk dús kert volna,
csupa rózsát ontana...
Fénybe vonnák mindörökre
Lenóra a szülinapod,
Teljesítnénk minden vágyad,
mit csak szíved álmodott!
..."



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép bejegyzés, olyan nyugodt és békés! Tetszik nagyon a szoknya, köszönöm a linket!!! :-))
    Milyen minta alapján készítetted?

    VálaszTörlés
  2. Hát képzeld, ilyen bátor ritkán vagyok, volt egy hasonló bolti ruhácskánk, és lemértem itt-ott, és az alapján átmásoltam. Alul csak csíkok, 12 cm szélesek, egyre kisebbek, a legnagyobb 240, a legkisebb 94 cm körül volt... Ugyanez kb. fele ekkorában a babának...
    Örülök, hogy jártál erre! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ismételten szia!
    Jól itt ragadtam nálad, miután rátaláltam a fotódra, annyira megfogtak az írásaid :)
    Nemcsak meglátod s megörökítesz egy-egy pillanatot, hanem szavakba is tudod önteni.
    Lencsiről ez a bejegyzés igazán meghitt, szép, csak úgy árad belőle a szeretet.
    Ezúton kívánok én is Boldog Születésnapot neki!
    SnowFlake

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen kedves SnowFlake!
    :-)

    VálaszTörlés